UNDANG PADAH Apabila Wanita Maut Selepas 3 Hari 3 Malam Bersetubuh!

loading...

UNDANG PADAH Apabila Wanita Maut Selepas 3 Hari 3 Malam Bersetubuh!

INDONESIA: Seorang wanita yang berusia 30 tahun telah ditemui mati dalam sebuah bilik Hotel Melati selepas didapati melayan lelaki mata keranjang selama 3 hari 3 malam. 
Wanita terbabit yang dikenali sebagai Fira dipercayai pelacur ditemui tanpa seurat benang oleh petugas bilik hotel. Malah, penemuan mayat Fira menggemparkan pengunjung hotel tersebut.
Pada mulanya, petugas hotel masuk ke bilik tersebut untuk memberitahu waktu check in telah berkahir dan meminta supaya membayar bilik tersebut setelah 3 hari 3 malam di situ. 
Namun, ketika pintu bilik dibuka, petugas hotel terkejut melihat seorang wanita terbaring tanpa pakaian dan kemudian melaporkan hal tersebut kepada pihak atasan dan juga pihak polis. 
Jesteru itu, pihak polis telah mengesahkan tentang kejadian ini dan menurut Muhammad Said, punca kematian mangsa disebabkan terlalu penat 'melayan' serta terlalu banyak minum minuman keras. 
Sementara itu, pengurus hotel berkenaan mendedahkan bahawa Fira adalah pelanggan tetap di hotel tersebut dan sejak 3 hari lalu ramai lelaki keluar masuk bilik tersebut. 
Bahkan, rakan mangsa menjelaskan Fira mungkin mengalami masalah kewangan dan dia memerlukan duit. Apapun, kes ini masih dalam siasatan polis. 

 

loading...

0 Response to "UNDANG PADAH Apabila Wanita Maut Selepas 3 Hari 3 Malam Bersetubuh!"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close