PUNCA WANITA MENGERANG Ketika Lakukan Hubungan lntim

loading...

Punca Wanita Mengerang Ketika Lakukan Hubungan lntim

Pasti ramai tertanya-tanya kenapa wanita kebiasaannya mengerang semasa melakukan hubungan intim. Mungkin info ini sedikit sebanyak mampu memberikan jawapan.

Melihat pasangan anda mengerang ketika melakukan hubungan $ek$ sama ada di pihak lelaki mahupun wanita pastinya ia adalah pengalaman yang memuaskan anda bukan?.

Hakikatnya, faktor yang menyumbang kepada simptom mengerang ini bukannya disebabkan oleh tahap sensitiviti sesebuah hubungan $ek$ itu tetapi sebenarnya ianya bergantung kepada individu tersebut.
hubungan intim

Umumnya, golongan lelaki berasa puas sekiranya pasangan mereka mengerang kerana ia menjadi simbolik kepada sensitiviti sesebuah hubungan $ek$. Ia akan menjadikan dia merasakan bahawa dia mampu untuk membuat pasangan mereka puas dan gembira.

Namun menurut kejadian, raungan wanita ketika melakukan hubungan $ek$ menjadi ransangan emosi manusia yang agak baik bahkan ia akan membuatkan mereka lebih bertenaga dan tidak berasa letih ketika melakukan hubungan lntim. -sensasi.org-

 

loading...

0 Response to "PUNCA WANITA MENGERANG Ketika Lakukan Hubungan lntim"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close