Otak Penuh Cacing Akibat Makan SUSHI??

loading...

Otak Penuh Cacing Akibat Makan SUSHI??

Mangsa yang menderita sakit kepala selama 3 tahun sehingga hilang upaya dan rosak saraf psikomotoric akhirnya mengetahui punca sebenar dirinya sengsara.
Menurut kaji selidik yang dilakukan, doktor mendapati punca penderitaan mangsa yang bernama Shota Fujiwara berumur 80 tahun ini ialah akibat ketagihan beliau terhadap makanan mentah atau sushi dan sashmi sehingga menyebabkan sarang ulat di bawah kulit kepalanya namun masih diluar tempurung otaknya membiak.

Menurut doktor lagi, ulat-ulat yang membiak itu datangnya daripada parasit yang biasanya berada di dalam tubuh ikan mentah, ikan laut dan ikan air tawar. Hanya dengan proses memasak dengan kepanasan yang tinggi (digoreng, dipanggang atau direbus mendidih atau dengan pembekuan –10 sehingga –20 Darjah Celcius selama lebih dari 1 minggu) ulat dan telurnya itu mampu dihapuskan.
Ketagih Makan Sushi Otak Wanita Tua Ini Dipenuhi Cacing!
Ujian MRI, CT Scan dan Xray terhadap mangsa menunjukkan betapa banyaknya parasit itu membiak di bawah kulit kepalanya. Pengajarannya eloklah memakan makanan yang dimasak kerana tanpa kita sedar dan ketahui, banyak parasit yang berlegar-legar di dalam makanan mentah.
Ketagih Makan Sushi Otak Wanita Tua Ini Dipenuhi Cacing!
Dalam ajaran Islam juga turut menekankan agar tidak memakan makanan yang mentah kerana ia membawa kepada kemudaratan. Jelas sekali menunjukkan segala ajaran dan suruhan dari Maha Pencipta sebenarnya sempurna dan tiada bohongnya. Sama-samalah kita mengamalkan setiap apa yang telah ditetapkan oleh Islam, wallauhualam
loading...

0 Response to "Otak Penuh Cacing Akibat Makan SUSHI??"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close