CULIK KANAK-KANAK dan PENGGAL KEPALA HIDUP-HIDUP, Wanita ini Cerita Kisah Seram Motif BUNUH CARA NGERI

loading...
Culik Kanak-Kanak dan Penggal Kepala Hidup-Hidup, Wanita ini Cerita Kisah Seram Motif Bunuh Cara Ngeri
"Kepala kanak-kanak yg dipenggal akn dijadikan konkrit pd setiap sisi jambatan...semuanya ada 4 sisi jambatan...dia maklumkan 3 sisi sudah diisi, maknanya sudah 3 kepala kanak-kanak telah dipenggal...kanak-kanak ini akn jadi kepala keempat yg dipenggal...."

Seorang penculik kanak kanak wanita yang menyamar menjadi orang gila telah berjaya ditahan pada rabu kelmarin ketika cuba menculik kanak-kanak sekolah tadika yang bermain dipekarang sekolah desa Sunyaragi

Menurut sumbar,suspek wanita itu dilihat mengikuti salah seorang kanak kanak di mana orang tuanya sengaja mengikuti dari belakang selepas melihat gerak gerik mencurigakan wanita itu.

Bagaimanapun teriakan orang tua mangsa mengundang perhatian ramai sekaligus mengejar pelaku untuk diserahkan kepada pihak polis.

Apa yang menarik dalam hal ini adalah,pengakuan suspek yang bernama Susilowati 34 tahun yang mengatakan punca dia menculik kanak kanak adalah untuk dijual sebagai tumbal jembatan yang baru dibangun di kawasan itu.

Katanya mangsa kanak-kanak akan dipenggal dan kepalanya di letakkan di Setiap sisi jembatan berkenan,

Sehingga kini dia sudah berjaya menculik 3 kanak kanak yang sudah di jadikan tumbal, dalam satu jembatan katanya memerlukan 4 tumbal yang harus dipenuhi dengan tujuan agar jembatan itu kukuh dan tidak mudah rosak.

Menurut siasatan polis,memang ada laporan pada minggu lalu dua kanak kanak dinyatakan hilang masih belum ditemui

Dipercayai otak suspek wanita telah dicuci,pasalnya ketika di soal siasat tatapan matanya seperti kosong dan tidak memiliki rasa takut.

Sebelumnya salah seorang warga mendakwa bertemu dua wanita menunggang motorsikal tidak dikenali merayau di daerah berkenan,apabila ditanya mencari siapa,salah seorangnya berkata mencari kuntilanak.
loading...

0 Response to "CULIK KANAK-KANAK dan PENGGAL KEPALA HIDUP-HIDUP, Wanita ini Cerita Kisah Seram Motif BUNUH CARA NGERI"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close