Kahwin Umur 15 Tahun. Ingatkan Bahagia Tp Apa Yg Suami Buat Amat MENGEJUTKAN !!!

loading...
Kahwin Umur 15 Tahun. Ingatkan Bahagia Tp Apa Yg Suami Buat Amat MENGEJUTKAN !!! | Nama saya Ina. Saya berkahwin pada usia 15 tahun dengan salah seorang kaum kerabat keluarga saya juga..apa sebabnya biarlah ia jadi pengajaran buat saya, yang pastinya ia meremukkan hati ibu bapa saya..seluruh keluarga dia tak suka saya katanya saya musnahkan hidup suami, sedangkan saya berhenti sekolah untuk selamatkan suami dan nama baik keluarga mereka..saya dicemuh teruk, ramai ibu bapa warning pada anak gadis mereka jangan hampiri saya..saya ancaman yang besar untuk masa depan anak mereka..

Sekadar Gambar Hiasan.
Boleh bayangkan bagaimana saya harus teruskan hidup tanpa kelulusan dan nama yang tercalar teruk?saya alami depression yang teruk..saya harapkan suami akan terima dan bahagiakan saya,tapi hampa..dan ya,saya pernah dipukul,dicekik sehingga dah rasa penghujung nyawa,dimaki usahlah kata,sehingga seluruh keluarga saya dibabitkannya,dia hampiri saya apabila ingin ‘bersama’ atau lapar saja..




loading...

0 Response to "Kahwin Umur 15 Tahun. Ingatkan Bahagia Tp Apa Yg Suami Buat Amat MENGEJUTKAN !!!"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close