Gadis Penjual Daging Babi Paling Cantik Didunia.....FUYOO....

loading...

Gadis Penjual Daging Babi Paling Cantik Didunia

Gadis yang berasal dari Taiwan ini rupanya adalah seorang jurujual daging babi yang paling cantik. Walaupun menjual daging babi, ianya cukup melihatkannya bergaya di mata orang lain kerana kecantikannya. 

Apa yang lebih menarik, Zhang (25) yang menjadi penjual daging babi merupakan belajar falsafah di Universiti Katolik Fu Jen. Namun hampir setiap hari, ia membantu ibu bapanya berniaga daging di pasar Dongmen, Taipei.
Kerana kecantikannya, tidak ramai lelaki membeli daging babi tetapi tujuan sebenar mereka adalah mendapatkan nombor telefon gadis ini. 

gadis penjual daging babi paling cantik didunia


Zhang (25) turut menjadi perhatian ibu-ibu yang ingin mengenalkan pada anak atau cucu lelaki mereka. Gadisini cukup bertuah apabila ramai yang menawarkan pekerjaan namu disebabkan keluarganya merupakan dari keturunan ketiga penjual daging, ia memilih untuk tetap menjadi tukang daging di masa lapangnya.

 

loading...

0 Response to "Gadis Penjual Daging Babi Paling Cantik Didunia.....FUYOO...."

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close