KEMALANGAN NGERI! Kereta Terjunam Akibat Asyik BERASMARA

loading...

Kemalangan Ngeri! Kereta Terjunam Akibat Asyik Berasmara

Kejadian yang dilaporkan berlaku di sebuah kampung di rantau Donetsk, pantai Laut Azov, sepasang kekasih terlibat dengan kemalangan mengerikan.

Sebuah kereta yang difahamkan dinaiki oleh Sergey berusia 19 tahun dari Novoazovsk dan pasangan kekasihnya berusia 20 tahun dari Margarita Gorlovka jatuh dari tebing.

Kemalangan ngeri yang berlaku pada waktu malam namun hanya ditemui pada waktu pagi sekitar 7:30 itu menyebabkan seorang pemuda parah manakala kekasihnya maut di tempat kejadian.

Siasatan memaklumkan keadaan kereta sebenarnya berparkir tetapi tidak pasti puncanya akhirnya kereta itu terjunam ke sebuah jurang. Menurut laporan juga, kemungkinan besar kerana rem tangan brek tidak berfungsi.

Bagaimanapun keadaan yang agak ngeri dan memalukan apabila mangsa terlibat dikatakan sedang berasmara di dalam kereta sehingga menyebabkan terganggu brek tangan. Andaian penduduk tempatan juga diperkuatkan lagi dengan keadaan mangsa yang maut, ketika ditemui berada di dalam keadaan hampir bogel.

Kemalangan Ngeri! Kereta Terjunam Akibat Asyik Berasmara
Kemalangan Ngeri! Kereta Terjunam Akibat Asyik Berasmara
Kemalangan Ngeri! Kereta Terjunam Akibat Asyik Berasmara

Mungkinkah ini peringatan dari Maha Pencipta? Apa-apa pun, kepada umat islam di negara ini jauhkan diri daripada melakukan perkara maksiat seperti ini. Azab dan hukuman Allah sememangnya menyakitkan.

 

loading...

0 Response to "KEMALANGAN NGERI! Kereta Terjunam Akibat Asyik BERASMARA"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close