Budak 3 Tahun Cedera Parah Terkena Bilah Kipas, Ini KISAH SEBENAR Yang Berlaku!

loading...

























THAILAND: Satu kejadian yang mengejutkan apabila seorang kanak-kanak yang berusia 3 tahun cedera parah apabila terkena bilah kipas syiling selepas dilambung tinggi oleh bapanya.
Ketika kejadian berlaku, Oum Phoeykiln, 3 leka bermain dengan bapanya, Em, 25 di ruang tamu mereka. Kemudian, Em mendukung anaknya dan melambung tinggi anaknya itu sehingga terkena bilah kipas syiling yang sedang berputar laju. 
Disebabkan hentaman yang kuat itu telah menyebabkan bilah kipas tersebut patah manakala dahi kanak-kanak tersebut luka parah sehingga ternampak bahagian tengkorak.
Susulan itu, bapanya terus membawa ke hospital di Rayong dan doktor terpaksa melakukan pembedahan kecemasan untuk menghentikan pendarahan luka sepanjang 10 sentimeter.
Budak 3 Tahun Cedera Parah Terkena Bilah Kipas, Ini KISAH SEBENAR Yang Berlaku!
Namun, yang malang apabila doktor tersebut telah mengugut keluarga terbabit supaya membayar ribuan dolar jika mahu anak mereka dirawat dengan segera. 
Em berkata, ketika kejadian dia hanya bermain dengan anaknya di rumah mereka seperti biasa.
“Namun, secara tidak sengaja saya melambung anak saya terlalu tinggi sehingga kepalanya terkena kipas siling yang sedang berputar laju.
“Saya panik melihat darah yang mengalir dengan banyak dari dahi anak saya dan segera membawanya ke hospital,” katanya.
Sehingga kini anaknya dirawat di hospital tersebut untuk mendapatkan rawatan selanjutnya. Dinasihatkan kepada ibu bapa di luar sana supaya lebih berhati-hati ketika bermain dengan anak-anak. 
Budak 3 Tahun Cedera Parah Terkena Bilah Kipas, Ini KISAH SEBENAR Yang Berlaku!

loading...

0 Response to "Budak 3 Tahun Cedera Parah Terkena Bilah Kipas, Ini KISAH SEBENAR Yang Berlaku!"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close