Kenali TANDA FIZIKAL WANITA Pernah DISENTUH LELAKI!

loading...

Kenali Tanda Fizikal Wanita Pernah Disentuh Lelaki!

Wanita sering kali menjadi perhatian ramai dengan kecantikan dan kelembutan yang Allah berikan kepada mereka. Sesungguhnya, wanita itu hiasan dunia, seindah hiasan adalah wanita solehah.

Mereka yang menjaga maruah dan masih lagi suci tidak akan pernah disentuh oleh mana-mana lelaki. Sentuh yang membawa maksud di sini ialah bukan sekadar berpegangan tangan malah sentuhan intim sang lelaki sehinggakan hilangnya dara seseorang wanita itu.

Namun, adakah setiap daripada kita akan tahu sejarah silam mereka? Atau pasti yang diri mereka sudah pun disentuh oleh mana-mana lelaki? Sedikit perkongsian berkaitan bagaimana tanda-tanda fizikal wanita atau gadis yang telah pun disentuh oleh lelaki.
Kenali Tanda Fizikal Wanita Pernah Disentuh Lelaki!
1. DAHI
Jelas dapat dilihat di mana-mana dahi seorang wanita yang masih memiliki dara di dahinya. Mereka yang masih lagi punyai dara, dahinya akan kelihatan licin tanpa kedutan berbeza dengan mereka yang dikatakan sudah tiada dara.

Dahi akan kelihatan berkedut walaupun tidak bercakap. Cuba bandingkan antara wanita yang sudah berkahwin dengan wanita yang masih belum berkahwin. Kenal pasti perbezaan yang mungkin jelas dilihat.

2. HIDUNG
Hujung hidung wanita yang masih belum disentuh oleh lelaki akan kelihatan kemerah-merahan. Jika dientuh hujungnya pasti akan tampak merah.

Berbeza dengan mereka yang tidak suci, hujung hidungnya akan tetap kelihatan merah namun ianya kelihatan pucat.
Kenali Tanda Fizikal Wanita Pernah Disentuh Lelaki!

3. PUNGGUNG
Ada beberapa faktor bentuk punggung seorang wanita itu berubah sama ada berpunca daripada hormon atau sentuhan lelaki. Bagi yang sudah melakukan hubungan kelamin, punggungnya akan menjadi besar.
Punggung wanita yang masih suci akan kelihatan cantik, kental dan tegang selain tidak lesu dan jatuh walaupun wanita itu bersaiz besar.

Perhatikan wanita yang masih ada dara dan tidak, mereka yang masih punyai dara pinggangnya akan kelihatan ramping dan punggung tidak besar manakala yang tidak ada dara punggungnya jadi tidak montok mahupun kenyal.

4. LEHER
Bagi wanita yang sudah disentuh oleh lelaki, lehernya akan kelihatan seperti ada garisan halus melintang pada bahagian leher berbanding wanita yang masih suci yang akan kelihatan seperti kulitnya masih anjal dan tegang melainkan gadis gemuk. 

5. RAMBUT
Wanita yang suci, rambutnya sentiasa kemas, segar dan tidak kasar berbanding yang sudah hilang kesucian.

Rambut mereka tidak lagi kelihatan menarik dan mengghairahkan. Cuba jalankan satu ujian di mana ambil buah kelapa muda yang sudah dilubangkan tanpa membuang isi airnya. Kemudian masukkan potongan rambut tersebut.

Sekiranya rambut itu terapung maka wanita itu masih lagi suci sekiranya tenggelam maka ia sebaliknya.

Satu lagi cara mengenal pasti ialah bagi wanita yang masih lagi suci, sekiranya rambut ditiup angin ia akan mengembang lembut dan kembali ke tempat asalnya.
Kenali Tanda Fizikal Wanita Pernah Disentuh Lelaki!
6. GARIS TELAPAK TANGAN
Ini dapat diperhatikan menerusi kedua-dua tapak tangan, sekiranya ia retak bermakna daranya sudah tiada.Ketika ditekan warnanya pucat tidak merah, selepas ditekan ia tegang serta merta.

Cara seterusnya ialah perhatikan tapak tangan kanan. Jika punyai garis putus pada bahagian tengah maka ia membawa maksud tiada dara. Selepas itu cuba genggamkan ibu jari selama seminit. Sekiranya semasa menggenggam terasa kehangatan atau panas sedikit dan kelihatan merah apabila dilepaskan, maksudnya wanita itu masih lagi suci. Namun walaupun terasa hangat dan sedikit panas tetapi warna kelihatan pucat, kemungkinan wanita itu sudah tidak lagi suci. 
7. TUMIT KAKI
Ini sering kali diperhatikan oleh orang-orang tua. Bagi yang dara, tumit kakinya kelihatan tajam berbanding yang sudah tiada dara akan kelihatan membulat. Cuba bandingkan dengan mereka yang sudah berkahwin.

Bagaimanapun, perkongsian ini tidak sama sekali tepat seratus peratus. Kemungkinannya itu tetap ada dan ia merupakan petua orang-orang lama. Apa yang pasti sebagai wanita jagalah kehormatan diri kita, wallahualam.

 

loading...

0 Response to "Kenali TANDA FIZIKAL WANITA Pernah DISENTUH LELAKI!"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close