Remaja Perempuan Sekarang Banyak Yang Dah Terjebak Dengan ‘Group Whatsapp’ Lucah

loading...

Remaja Perempuan Sekarang Banyak Yang Dah Terjebak Dengan ‘Group Whatsapp’ Lucah

Ibu bapa yang rasa ada niat nak bagi telefon bimbit pada anak-anak korang tu, Miss A rasa korang perlu fikir banyak kali pasal kebaikan dan keburukan yang anak-anak korang akan dapat.. Teknologi sekarang makin maju dengan telefon bimbit, semua ‘benda’ ada di hujung jari anda..
Rata-rata anak korang akan guna telefon bimbit untuk buat benda baik ke?? Dalam banyak-banyak remaja bila dorang dapat telefon bimbit, tak semua guna untuk kebaikan.. Banyak remaja dah terjebak dengan perkara buruk bila ibu bapa bagi telefon bimbit..
Terbaru, seorang wanita dah kongsikan pengalaman berikan telefon bimbit pada adik perempuannya.. Mengejutkan bila tengok adik perempuan dia dah terjebak dengan group Whatsapp lucah.. Melalui group itu, ahli dalam group tersebut boleh tengok gambar dan video lucah secara terbuka..
Adik perempuan wanita itu baru umur 18 tahun, dah boleh tengok video pasangan beromen.. Patutlah anak dara sekarang banyak yang sangap, hari-hari di hidangkan dengan video lucah, nafsu darah muda pun membuak-buak la.. Baca nama group whatsapp pun dah menimbulkan tanda tanya, “Pancut& mercik Ahhhh”..
Ahli-ahli dalam group pula terdiri dari lelaki-lelaki dewasa.. Seronok la lelaki dapat merasa asam keping muda dan masih ada dara.. Mula-mula dedahkan anak dara dengan video-video lucah, lama-lama anak gadis jadi sangap.. Tu yang dorang cari punai untuk lepaskan nafsu..
Lelaki dalam group whatsapp tu cuma nak ambil kesempatan untuk merasa asam keping anak dara je.. Ibu bapa kena fikir dulu kebaikan nak bagi anak-anak gadis korang telefon bimbit, jangan sampai tergadai maruah diri anak gadis korang hanya kerana telefon bimbit..
loading...

0 Response to "Remaja Perempuan Sekarang Banyak Yang Dah Terjebak Dengan ‘Group Whatsapp’ Lucah"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close