Khas buat kaum lelaki, sila meroyan kalau isteri yang kau ceraikan jadi 'Janda Meletop'

loading...

Khas buat kaum lelaki, sila meroyan kalau isteri yang kau ceraikan jadi 'Janda Meletop'





Yelah, bila kau duduk serumah dengan dia, memang kau naik muak tengok dia bangun pagi dengan muka zombi, rambut macam makmunah, kadang-kadang selekeh, kadang-kadang berbau selepas cuci ayam atau ikan dan kadang-kadang kentut busuk sampai boleh membuatkan kau terasa nak muntah. 

Sebab itu kau rasa wanita di luar sana lagi cantik dari isteri kau. Tetapi kau silap bro. Orang perempuan bila dah jadi isteri dan mak orang, penat dia lain macam, yang tidurnya lena sampai jadi seperti zombi sebab jadual tidur dia sekali saja sehari. Kerja dia dari pagi sampai ke malam. Mana nak jaga anak lagi, suami lagi, rumah lagi dan macam-macam lagi kerja yang dia perlu buat. 


ADS HERE
Dan kau kena tahu part mengandung, beranak hingga ke dalam pantang pun belum cukup penat dan rehatnya. Jadi, hargailah isteri anda yang masih setia berada di sisi anda, yang sanggup menerima baik buruk kau. 

Lagi satu point penting, orang perempuan ini sama saja Benda sama yang kau akan lihat dan rasa tetapi yang membezakannya adalah sifat dan hati dia yang tidak sempurna tetapi akan menjadi seseorang yang cantik dan istimewa di hati suami mithali dan anak-anak. 

Sekadar coretan waktu pagi dan saya masih lagi isteri kepada Mohd Shahruddin. 
loading...

0 Response to "Khas buat kaum lelaki, sila meroyan kalau isteri yang kau ceraikan jadi 'Janda Meletop'"

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close